גלישה בסתר מיקרוסופט אדג' – edge

כיצד לבצע גלישה אנונימית ב- Microsoft Edge

Edge, דפדפן ברירת המחדל של Windows 10,  וזמין גם כעת ל- macOS,  לווה את שם מצב הגלישה הפרטי שלו – InPrivate – מ- Internet Explorer IE. דפדפן זה מיושן-מיושן אך עדיין מתוחזק. InPrivate הופיע ב- IE במרץ 2009, כשלושה חודשים לאחר גלישה בסתר של Chrome ושלושה חודשים לפני מצב גלישה אנונימית  של Firefox. כאשר Edge שוחרר לראשונה בשנת 2015 ואז הושק מחדש כמקבילה של כרום בינואר 2020, אז הייתה InPrivate  גם חלק מהחבילה.

במקלדת, השילוב של Ctrl-Shift-N ב Windows , או Command-Shift-N ב macOS פותח חלון InPrivate.

דרך איטית יותר להגיע לשם היא ללחוץ על התפריט בצד ימין למעלה – מדובר על שלוש נקודות מסודרות אופקית – ולבחור בחלון גלישה אנונימית חדש מהתפריט.

Edge עושה עבודה יסודית יותר על מנת להסביר מה מצב הגלישה בסתר שלה עושה ולא עושה יותר מכל יריבותיה, כאשר פסקאות על המסך מוקדשות לתאר אילו נתונים הדפדפן אוסף ב- InPrivate וכיצד ניתן להגדיר מצב גלישה אנונימית בסטנדרטים מחמירים יותר.

הדפדפן של מיקרוסופט מסמן היטב את InPrivate כאשר המצב פועל: סגלגל בצבע כחול המסומן "באופן פרטי" משמאל לסרגל הכתובות, וזאת במשולב עם מסך שחור מלא כדי לוודא שמשתמשים יודעים היכן הם נמצאים.

אפשר גם להפעיל את חלון גלישה בסתר InPrivate על ידי לחיצה ימנית על קישור בתוך Edge ובחירה בפתיחה בחלון InPrivate חדש. אפשרות זו אינה קיימת כאשר היא כבר נמצאת בפגישת גלישה פרטית, אך השימוש ב- Open Link בכרטיסייה החדשה עושה בדיוק את אותה הפעולה במסגרת InPrivate הנוכחית.

לסיום הגלישה ב- InPrivate, פשוט סגור את החלון על ידי לחיצה על ה- X בפינה השמאלית העליונה (Windows) או לחץ על הנקודה האדומה בצד שמאל למעלה (macOS).

למרות שמיקרוסופט ביססה את ה- Edge שהושק מחדש על גלישה בסתר chrome, עם אותו הפרויקט של קוד פתוח שמגיע עם הקוד להפעלת Chrome, חברת Redmond Wash שילבו אנטי מעקב בדפדפן שלהן, דבר שעוד לא עשה כרום. דבר זה, המכונה "מניעת מעקב", עובד הן במצב הרגיל של Edge והן בחלון גלישת סתר.

להגדרת מניעת מעקב, בחר הגדרות מתפריט הדפדפן, ואז מהתפריט של הדף הבא בפינה השמאלית העליונה – המסומן על ידי שלוש שורות אופקיות – בחר פרטיות ושירותים. בחר אחת משלוש האפשרויות – בסיסי, מאוזן או קפדני – וודא שהמצב למניעת מעקב נמצא במצב 'מופעל'. אם ברצונך ש- InPrivate יבחר כברירת מחדל במניעת מעקב הקפדנית ביותר (רעיון לא רע), הזן בהגדרות השתמש תמיד במניעת מעקב "קפדנית" כשאתה גולש ב- InPrivate למצב "on".

טיפ מקצועי: כדי לפתוח את Edge עם InPrivate, במקום לפתוח את הקצה הראשון במצב רגיל ואז להפעיל את InPrivate – לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על סמל הקצה בשורת המשימות של Windows ובחר חלון InPrivate חדש מהרשימה. אין דרך חד-שלבית דומה לעשות זאת ב- macOS.

הטבה ייחודית לגולשי האתר:
SURF SHARK – הויפיאן היחיד ששומר באמת על הפרטיות שלך.

לחץ כאן לרכישה באתר היצרן במחיר הזול בישראל
 2$ לחודש בלבד!!!  ואתה באמת מוגן!

הרכישה היא ישירות מול היצרן באתר הרשמי שלו והשירות ניתן על ידו.

נגישות