גלישה בסתר בספארי – safari

כיצד לגלוש בסתר עם ספארי של אפל – SAFARI

כרום אולי הידוע ביותר עבור ה- Incognito שלו, מכיוון שהוא ללא ספק הדפדפן הפופולרי ביותר בעולם – אך ספארי של אפל היה למעשה הראשון שהציג גלישה פרטית. המונח גלישה פרטית נקשר לראשונה בשנת 2005 כדי לתאר את תכונות Safari 2.0 שהגבילו את מה שנשמר על ידי הדפדפן.

הערה צדדית: בשלב מוקדם בגלישה אנונימית, שימש לעתים קרובות מצב הפורנו של התווית כשם נרדף לתאר את מה שכותבים וכתבים רבים הניחו שהוא היישום העיקרי של התכונה. המונח נפל כעת מהשימוש כללי.

כדי לפתוח את מה ש- Safari מכנה חלון פרטי ב- Mac, המשתמשים יכולים לעשות שילוב של שלושה מקשים של Command-Shift-N, אותו קיצור דרך אותו אימץ גם ה-Chrome.

אופציה נוספת היא להעלות חלון על ידי בחירה בתפריט קובץ ולחיצה על חלון פרטי חדש:

מתוך תפריט קובץ, פתיחה של חלון פרטי חדש.

ספארי מתייג כל חלון פרטי על ידי השחרת סרגל הכתובות. זה גם מנפק תזכורת למה שהוא עושה – או ליתר דיוק – למה שהוא לא עושה. "ספארי תשמור על היסטוריית הגלישה שלך פרטית לכל הכרטיסיות בחלון זה. לאחר שתסגור חלון זה, ספארי לא תזכור את הדפים שבהם ביקרת, את היסטוריית החיפוש שלך או את פרטי המילוי האוטומטי שלך", נכתב בראש הערת העמוד. האזהרה היא חדה יותר מזו של דפדפנים אחרים ומשמיטה את הזהירות הנדרשת לגבי פעילות מקוונת שעדיין לא נראית לעין.

סרגל הכתובות החשוך למעלה הוא האות לכך שחלון ספארי זה מיועד לגלישה פרטית.

בדומה לגלישה בסתר בפיירפוקס, ספארי מספקת אוטומטית טכנולוגיות פרטיות נוספות, בין אם המשתמש גולש במצב רגיל או פרטי. הגנת המעקב החכמה של ספארי (ITP), שהתחילה בשנת 2017 ושודרגה שוב ושוב מאז, חוסמת כעת את כל קובצי ה- cookie של צד שלישי, לרבות רכיבים אחרים שמשמשים מפרסמים ושירותים כדי לעקוב אחר אנשים בזמן שהם גולשים מאתר לאתר. ITP נשלט על ידי מתג הפעלה / כיבוי יחיד והוא ברירת המחדל שנמצאת בהעדפות תחת סמל הפרטיות. אם התיבה "מעקב אחר אתרים" מסומנת כדי לסמן מניעת מעקב חוצה אתרים, ITP מופעל. הדבר דומה בגלישה בסתר מהנייד

הפעלת מעקב חוצה אתרים מאפשרת הגנה חכמה על המעקב של ספארי וגלישה בסתר, החוסמת מגוון רחב של פיסות מידע שמפרסמים מנסים להשתמש בהן כדי לעקוב אחריך ברחבי האינטרנט בזמן שאתה משתמש בחלון פרטי.

ניתן לפתוח קישור ישירות לחלון פרטי על ידי לחיצה על מקש האופציה תוך לחיצה ימנית על בחירה ובחירה בפתיחת קישור בחלון פרטי חדש. זוהי דרך מעט מגושמת יותר להגיע מאשר בכרום או פיירפוקס, בעיקר מכיוון שאם משתמשים באופן קבוע במצב הפרטיות, קל מאוד לשכוח את מקש האופציה.

סגור חלון פרטי בדיוק כמו כל חלון ספארי, על ידי לחיצה על הנקודה האדומה בפינה השמאלית העליונה של הדפדפן.

טיפ מקצועי: פעם בחלון פרטי של ספארי, פתיחת לשונית חדשה – באמצעות לחיצה על סמל + בצד ימין למעלה או על ידי שימוש בשילוב המקשים Command-T – מבטלת את ההודעה של הגלישה הפרטית. דפדפנים אחרים, כמו פיירפוקס, חוזרים על הודעות הזהירות שלהם בכל פעם שנפתחת כרטיסייה בהפעלת גלישה בסתר.

קרא עוד על גלישה בסתר באייפון

הטבה ייחודית לגולשי האתר:
SURF SHARK – הויפיאן היחיד ששומר באמת על הפרטיות שלך.

לחץ כאן לרכישה באתר היצרן במחיר הזול בישראל
 2$ לחודש בלבד!!!  ואתה באמת מוגן!

הרכישה היא ישירות מול היצרן באתר הרשמי שלו והשירות ניתן על ידו.

נגישות